Wanneer ik op de link klik van de direct admin pagina die ik heb ontvangen van Vimexx, krijg ik de onderstaande fout(adres heb ik even weggesterd):
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Unable to connect
Firefox can’t establish a connection to the server at we******2.
The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few moments.
If you are unable to load any pages, check your computer’s network connection.
If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure that Firefox is permitted to access the Web.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ps ik kan met deze pc verder gewoon op het internet , mijn netwerk functioneert ook gewoon naar behoren... aangezien ik al 10 pogingen over deze dag heb gedaan dan verwacht ik niet dat de site busy is?
grt. Patrick
Onderwerp: directadmin pagina niet bereikbaar - unable to connect
Beste Patrick,
Dank voor je post op ons forum!
Wanneer je DirectAdmin niet kunt bereiken met :2222 er achter dan staat je netwerk geen verbindingen met poort 2222 toe. Je kan :2222 eens proberen weg te halen om te kijken of dit het verhelpt. Mocht het nog niet werken schiet dan even een ticket in waarbij je je IP-adres meegeeft (mijnip.nl kan je deze vinden).
Hopend hiermee je vraag beantwoord te hebben, mochten er nog vragen zijn dan vernemen wij die graag!
Het werkt thx! ps misschien is het handig deze tip mee te nemen in de initiele mail!
Beste Patrick,
Goede tip! Ik ga het meenemen, bedankt!