heel jammer dat als je een pakket afsluit en er gaat iets mis met DirectAdmin dat er nergens een link is om de gegevens of DirectAdmin IDuser en WW kan resetten.
voor het weekend pakket genomen om in het weekend de site te bouwen maar ja geen stap verder niemand te bereiken hoe gaat dit als de site offline komt zeer ontevreden nu al spijt dat ik hier pakket heb genomen bereikbaarheid in het weekend 0 :(
Onderwerp: Inlog probleem DirectAdmin
Beste Iwan,
Vervelend om te horen! Ik heb direct nieuwe gegevens naar je email gestuurd zodat je nu verder kan. Onze chat is vandaag en gisteren echter wel gewoon open voor vragen en advies! Is het hier niet gelukt?
Beste Marianne,
Bedankt voor uw reactie ben al een eind opweg geholpen sorry voor mijn ongeduld.
chat werkte helaas niet vandaar ook bereikbaar heid 0.
Fijn dat je ons reeds hebt weten te bereiken. We zijn er doordeweeks én in het weekend voor je en zullen dit binnenkort nog meer uitbreiden. Meer informatie hierover volgt spoedig via een nieuwsbericht en een email naar onze klanten! Succes met jouw nieuwe website!
Goedemorgen. Ik heb sinds gisteren (23 uur geleden) eenzelfde soort in probleem als Iwan L hierboven heeft beschreven.
Na het aanpassen van het DirectAdmin wachtwoord kon ik de eerste keer gewoon inloggen maar daarna niet meer.
Er is inmiddels een ticket voor dit probleem aangemaakt door de afdeling 'support'.
Misschien heb ik zelf iets fout gedaan? maar hoop dat dit spoedig opgelost kan worden.
Beste Jeffry,
Ik heb je ticket een aantal minuten geleden behandeld. Als het goed is werkt alles nu weer!
Mocht je nog tegen problemen aan lopen dan vernemen we dat graag van je!
Gisteren prima opgelost. Bedankt!
Hallo,
Ik weet dat dit een beetje oude toppic is maar nu erg actueel voor mij.
het is voor mij onmogelijk om in te loggen via directadmin.
Deze site is niet bereikbaar" Het duurt te lang voordat web0128.zxcs.nl reageert "
Ook zoals boven al gemeld de 2222 verwijdert, werkt ook niet.
normaal nooit problemen.
mijn ip=95.96.87.48
Hallo Leo,
Ik zie zo snel geen IP-blokkade terug voor jouw IP-adres. Zou je een ticket willen aanmaken, zodat we je hierbij verder kunnen helpen? https://www.vimexx.nl/help/wat-is-een-ticket-en-hoe-maak-ik-deze-aan
Groet,
Joram
Goedemorgen,
Nu al 10 dagen geen toegang tot de Direct Admin mijn resellerspakket en de websites die daaronder vallen. Ik krijg wel te horen dat er iets mis is met mijn IP-adres maar niet hoe het probleem kan worden opgelost. Waarschijnlijk door de wachtwoorden van twee sites te vernieuwen. Daarvoor moet ik in de Direct Admin. En daar kan ik dus niet in. Al 10 dagen niet. Hoelang zou dit gaan duren?
Groet, Wouter