Vimexx Facebook

Onderwerp: Inlog probleem DirectAdmin

07-02-2016 13:29

heel jammer dat als je een pakket afsluit en er gaat iets mis met DirectAdmin dat er nergens een link is om de gegevens of DirectAdmin IDuser en WW kan resetten.

voor het weekend pakket genomen om in het weekend de site te bouwen maar ja geen stap verder niemand te bereiken hoe gaat dit als de site offline komt zeer ontevreden nu al spijt dat ik hier pakket heb genomen bereikbaarheid in het weekend 0 :(

07-02-2016 17:57
#50

Beste Iwan,

Vervelend om te horen! Ik heb direct nieuwe gegevens naar je email gestuurd zodat je nu verder kan. Onze chat is vandaag en gisteren echter wel gewoon open voor vragen en advies! Is het hier niet gelukt?

07-02-2016 21:38
#51

Beste Marianne,

Bedankt voor uw reactie ben al een eind opweg geholpen sorry voor mijn ongeduld.

chat werkte helaas niet vandaar ook bereikbaar heid 0.

08-02-2016 13:09
#52

Fijn dat je ons reeds hebt weten te bereiken. We zijn er doordeweeks én in het weekend voor je en zullen dit binnenkort nog meer uitbreiden. Meer informatie hierover volgt spoedig via een nieuwsbericht en een email naar onze klanten! Succes met jouw nieuwe website!

26-06-2016 11:28
#209

Goedemorgen. Ik heb sinds gisteren (23 uur geleden) eenzelfde soort in probleem als Iwan L hierboven heeft beschreven.

Na het aanpassen van het DirectAdmin wachtwoord kon ik de eerste keer gewoon inloggen maar daarna niet meer.

Er is inmiddels een ticket voor dit probleem aangemaakt door de afdeling 'support'.

Misschien heb ik zelf iets fout gedaan? maar hoop dat dit spoedig opgelost kan worden.


26-06-2016 13:57
#210

Beste Jeffry,

Ik heb je ticket een aantal minuten geleden behandeld. Als het goed is werkt alles nu weer!

Mocht je nog tegen problemen aan lopen dan vernemen we dat graag van je!

27-06-2016 07:33
#212

Gisteren prima opgelost. Bedankt!

19-05-2023 18:27
#4455

Hallo,

Ik weet dat dit een beetje oude toppic is maar nu erg actueel voor mij.

het is voor mij onmogelijk om in te loggen via directadmin.

Deze site is niet bereikbaar

" Het duurt te lang voordat web0128.zxcs.nl reageert "

Ook zoals boven al gemeld de 2222 verwijdert,  werkt ook niet.

normaal nooit problemen.

mijn ip=95.96.87.48

19-05-2023 20:05
#4456

Hallo Leo,

Ik zie zo snel geen IP-blokkade terug voor jouw IP-adres. Zou je een ticket willen aanmaken, zodat we je hierbij verder kunnen helpen? https://www.vimexx.nl/help/wat-is-een-ticket-en-hoe-maak-ik-deze-aan

Groet,
Joram

02-01-2024 09:42
#4798

Goedemorgen,

Nu al 10 dagen geen toegang tot de Direct Admin mijn resellerspakket en de websites die daaronder vallen. Ik krijg wel te horen dat er iets mis is met mijn IP-adres maar niet hoe het probleem kan worden opgelost. Waarschijnlijk door de wachtwoorden van twee sites te vernieuwen. Daarvoor moet ik in de Direct Admin. En daar kan ik dus niet in. Al 10 dagen niet. Hoelang zou dit gaan duren?

Groet, Wouter

- 5 van 5 sterren -