Hallo,
Is er iemand die een telefoonnummer van Vimexx heeft? Ik ben al dagen bezig om een probleem, veroorzaakt door een aanpassing aan hun kant, opgelost te krijgen. Maar we praten volledig langs elkaar heen lijkt het wel.
Al meerdere malen gevraagd of ze me niet even willen bellen, maar dat wordt volledig genegeerd, en het probleem wordt ook niet opgelost.
Onderwerp: Pure wanhoop: iemand een telefoonnummer voor support?
Beste Jean-Paul,
Helaas zijn we niet telefonisch bereikbaar: https://www.vimexx.nl/help/is-vimexx-per-telefoon-bereikbaar
Ik zie echter dat mijn collega van systeembeheer gelukkig je ticket inmiddels persoonlijk heeft opgepakt en je zeer uitgebreid te woord gestaan heeft.
De ticket staat op zijn naam en wordt dus uitsluitend door hem behandeld.
Zo kan er dus geen onduidelijkheid meer ontstaan, doordat de ticket door verschillende medewerkers wordt opgepakt :)Hopelijk lukt het mijn collega deze kwestie alsnog naar tevredenheid met je af te handelen.
Excuses dat dit niet direct soepel verliep!Met vriendelijke groet,
Arnoud
Top! Dank je wel Arnoud.
Met de collega van systeembeheer gaat het inderdaad 'als vanzelf'. Heldere communicatie en zaken worden netjes opgepakt. Het issue lijkt ondertussen gefixed te zijn!
Kan systeembeheer dan ook ticket 267786 oppakken a.u.b.
Kan ook iemand hier wat mee doen, wat een gezeur en elke keer hetzelfde antwoord, niemand die er serieus naar kijkt. Ticket 311150
Ja hier nog een! Ik kan sinds gisteren niet meer mailen vanaf mijn primaire emailadres! Nog steeds niks gehoord van jullie. Ik loop vast jongens! Kom op! Ticketnr. is 349400
Sorry, zelf in een laatste wanhoopspoging nogmaals gesleuteld aan mn email client (SparkMail for Mac), en.... Nu lijkt alles okay! Eerder kon ik ook niet versturen via Webmail, nu wel. Dus, volledig onbegrijpelijk issue, maar goed het werkt allemaal weer. Verder vind ik Vimexx trouwens prima.
IK ben ook bezig met een ticket ID360016 ik wil graag iemand live spreken we praten zo al dagen naast elkaar
Niemand bereikbaar.... kan niet inloggen op mijn reseller hosting pakket.
Fijn !!
Daar Vimexx toch ook een soort webshop is, denk ik dat ze daar wel toe verplicht zijn. Maar dan zou je eens met de ACM moeten bellen en de situatie daar moeten voorleggen.
Overigens is het bij ons ook een enorm punt van irritatie, maar we hebben dan ook zoveel contact dat we wel een gevoel hebben bij hoe we vragen moeten stellen om zo snel mogelijk tot een antwoord te komen. Ze hebben het gewoon enorm druk en Vimexx is gewoon spotgoedkoop voor wat ze leveren. Daarom heb je er ook voor gekozen gok ik. Ik ben best wel voor een prijsverhoging als ik ze dan mag bellen :-)