Vimexx Facebook

Onderwerp: top presale service

23-11-2016 12:52

Bij onze zoektocht naar een nieuwe server host kwamen we bij vimexx terecht. Wij genereren als bedrijf heel veel traffic op onze websites en daardoor is het helaas zo dat we beter gediend zijn bij een ander bedrijf die de server aan een lager tarief kan aanbieden. Ik wil toch even kwijt dat de service van vimexx op en top is. Moest ons bedrijf niet zoveel traffic genereren dan waren we zeker klant geworden bij vimexx. Niettemin wil ik hier toch even kwijt dat hun presale service als 1 van de beste uit de bus kwam en ik ben er dan ook van overtuigd dat de post sale service minstens even goed is. Als jullie geen al te grote websites hebben en service, net als ons, hoog in het vaandel dragen, dan zijn jullie hier op de beste plaats !

JC Jansen

JC Webservices

23-11-2016 15:22
#400

Beste Michel,

Dank voor je compliment, dat zien wij graag!

Ik hoop dat we in de toekomst alsnog zaken met elkaar kunnen doen. We zien je dan graag verschijnen!

Fijne dag nog!

29-11-2016 10:50
#416

Ik heb een kleine portfoliowebsite en twee kleine phpbb forums. Ik liep bij mijn vorige host altijd tegen de krappe disk space op en ook was de performance niet echt goed. De forums waren nogal eens down of enorm traag.
Hier bij vimexx hangt me niet alleen geen gedwongen upgrade meer boven het hoofd als ik vergeet mijn sent mailbox leeg te maken, maar de performance is enorm veel beter. Ik heb nog nooit zo'n performance ervaren.

Maar dat is niet het enige: ik had wat problemen bij het overzetten van beide forums, vooral veroorzaakt door incomplete FTP transfers bij de oude host. Dankzij supersnelle hulp van de helpdesk is het probleem verholpen.

Ik ben een kleine klant, maar er zijn er ongetwijfeld een heleboel zoals mij. Ik heb het elders heel wat mindere ervaringen, zowel voor mezelf als voor anderen die ik met een website help. Vooral bij Godaddy.com heb ik af en toe flink met de tanden zitten knarsen. Ik vind vimexx top opdat ze ook de kleine klanten serieus nemen :)

29-11-2016 12:42
#417

We zijn erg trots om dit te horen Luthien! We doen altijd én blijven ook altijd ons stinkende best doen voor elke klant ongeacht hoe groot of klein! Nogmaals bedankt voor het compliment!

- 5 van 5 sterren -