Vimexx Facebook

Onderwerp: email forward naar gmail toestaan

07-06-2021 20:53

Dag, ik ben mijn domein naar vimexx.nl aan het verhuizen en hiervoor email adressen in directadmin aan het aanmaken. Enkele van deze email adressen moeten worden geforward naar een gmail adres. Tot mijn verbazing is dit geblokkeerd. De toelichting die wordt gegeven is dat dit aan de gmail zijde niet goed zou werken.

Dit werkt echter bij mijn huidige provider naar volle tevredenheid, nooit problemen mee gehad (ook een directadmin panel overigens). Kan iemand nader toelichten waarom dit binnen Vimexx niet wordt toegestaan, is dit wellicht achterhaald en alsnog te activeren, kan deze functie eigenlijk niet missen.

p.s de alternatieve suggestie om het email adres aan de gmail zijde toetevoegen is in mijn geval geen werkbare oplossing.

Dank

07-06-2021 21:02

o wacht ik zie nu ook een aantal posts van andere klanten over dit onderwerp, VIMEXX ik zou zeggen doe er wat aan....

24-07-2021 15:14

Dag Ron,

Dankjewel voor je bericht. Gezien de strenge anti-spam regeling is het niet mogelijk om een forward naar Gmail in te stellen, hiermee zouden wij de mail mogelijkheid van al onze servers in gevaar kunnen brengen.
De beste oplossing is alsnog om dit te volgen: https://www.vimexx.nl/help/emailaccount-toevoegen-aan-gmail 

Met vriendelijke groet,
Jesse